Szkolenia i usługi doradcze
w Grupie PSB

Akademia PSB

W 2022 roku, po okresie pandemii, realizowane były projekty szkoleniowe przez Grupę PSB.
W celu koordynacji nurtów szkoleniowych w całej sieci działa platforma PSB e-learning.

Platforma e-learning Grupy PSB

Szkolenia dla pracowników sieci

Centrala PSB organizuje cykle szkoleń dla pracowników sieci, poprzez usługi specjalistów swoich oraz Dostawców.
Są to:

  • szkolenia techniczne dla sprzedawców marketów oraz hurtowni, podnoszące wiedzę o produktach, technologiach i systemach Dostawców. We wznowionych szkoleniach produktowych w 2022 roku udział wzięło ok. 100 firm, w każdym spotkaniu uczestniczyło po kilkanaście osób,

  • szkolenia miękkie dla kierowników i sprzedawców z zakresu: sprzedaży, obsługi klienta oraz reklamacji. W 2022 r. przeszkolono pracowników z prawie 100 firm,

  • Mini-MBA Grupy PSB – w 2022, po rocznej przerwie ze względu na pandemie, została wznowiona kolejna edycja cyklu szkoleń dla kadry zarządzającej i właścicieli obszaru budowania zespołów, finansów dla nie finansistów, komunikacji, motywowania i delegowania, negocjacji, organizacji sprzedaży i logistyki, zarządzania czasem i zarządzania sobą. W każdym szkoleniu uczestniczyło od kilkunastu do kilkudziesięciu firm i osób,

  • szkolenia z Social Media – dla osób zajmujących się mediami społecznościowymi. W nowym cyklu udział zapoczątkowało 60 osób z 45 firm.

  • szkolenia z Excela – w listopadzie 2022 r. rozpoczęły się nowe szkolenia z zakresu: Excela I Basic i Excel II Advanced, w których uczestniczyło prawie 30 firm.

Audyty PSB

Od ponad dekady specjaliści Spółki świadczą usługi konsultacyjne placówkom detalicznym i hurtowym sieci PSB. Ich podstawowym zadaniem jest doradztwo właścicielom i kadrze kierowniczej w różnych obszarach prawidłowego funkcjonowania marketów i składów, przestrzegania standardów i procedur ustalonych przez PSB oraz pomocy i ukierunkowaniu w ustalaniu właściwej strategii rozwoju, w takich aspektach jak zarządzanie, merchandising i gospodarka magazynowa. W ciągu trzynastu lat audytorzy zrealizowali ponad 500 audytów (w niektórych marketach już 4-krotnie) oraz programów naprawczych w prawie 400 placówkach handlowych PSB.

Realizowane są następujące audyty:

  1. audyty basic skierowane do nowo powstałych Mrówek, aby już na wczesnym etapie ich funkcjonowania, korygować błędy i wdrażać rozwiązania, które pozwolą im na sprawne funkcjonowanie w przyszłości,
  2. audyty pełne dla dłużej funkcjonujących obiektów, pozwalające przeprowadzić pełną analitykę i pokazać kierunki rozwoju oraz obszary do poprawy,
  3. audyty i konsultacje dedykowane dla działów ogrodu i dekoracji, mające na celu właściwe zaprojektowanie obu stref oraz dobór asortymentu,
  4. audyty dedykowane dla hurtowni i placówek Profi.

W roku 2022 zrealizowano 17 audytów basic, 30 audytów pełnych, 5 audytów interwencyjnych oraz 20 audytów i konsultacji z branży ogród oraz dekoracji.

Badania „Tajemniczego Klienta”

Dla poprawy funkcjonowania placówek sieci PSB oraz obsługi klientów prowadzone są regularnie badania „Tajemniczego Klienta” w marketach Mrówka oraz w składach. W 2022 roku w 168 placówkach sieci PSB przeprowadzono 1 210 takich badań.

Szkolenia
i usługi doradcze
w Grupie PSB

NASTĘPNA STRONA
Scroll to Top